HTML

Rainbow Sanctuary

Egy tizenéves meleg srác agymenései az életről, és sokminden másról.

Kapcsolat

Észrevéteiteket, kérdéseiteket a

thedeviant@index.hu

címre várom.

Friss topikok

2009.06.07. 13:48 the deviant

Egy kis szépészet, enyhén másnaposan

 Alteregoban jártam az este, ébredezem, regenerálódni próbálok… elronthattam a gyomrom valamivel a pián kívül is, mert masszív hányinger gyötör már két órája. Gondoltam a bennem kavargó…  nem, most nem arra gondoltam. Szóval a bennem kavargó érzéseket kivetítem ide.
(Na most ezen a megfogalmazáson még én is fennakadtam kicsit.)

 Egy vers jutott az eszembe, amit most idézni szeretnék, mert annyira illik épp hangulatomhoz/állapotomhoz. Kortárs szerző, remélem azért jogi problémáim nem lesznek miatta...

 

Cossante a lehányt küszöbről

 

Mikor a küszöböt lehánytad, és a nedves
szivaccsal feltöröltem. Emlékszel arra, kedves?
Arra a pillanatra.

 Mikor lehánytad a küszöböt, és a sárga
szivaccsal feltöröltem, emlékszel arra, drága?
Arra a pillanatra.

 Lehánytad, feltöröltem. Emlékszel arra, kedves?
semmit se tartva bent, úgy tűnt, magadhoz engedsz.
Arra a pillanatra.

 Szivaccsal feltöröltem, emlékszel arra, drága?
magadhoz engedtél a bensődet kitárva.
Arra a pillanatra.

 Féltél, megárt a bimbózó romantikának,
ha otthonodban a küszöbre hányni látlak
abban a pillanatban.

 Féltél, a láng lelankad hamvadó üszökre,
ha látlak otthonodban hányni a küszöbre,
abban a pillanatban.

 Kit otthonodban a küszöbre hányni látlak,
ahogy te, úgy tisztult ki bennem a vágy irántad.
Abban a pillanatban.

 Kit látlak otthonodban hányni a küszöbre,
bennem a szerelem is úgy tisztult ki szebbre.
Arra a pillanatra.

 (Varró Dániel)

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rainbowsanctuary.blog.hu/api/trackback/id/tr241169146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása