HTML

Rainbow Sanctuary

Egy tizenéves meleg srác agymenései az életről, és sokminden másról.

Kapcsolat

Észrevéteiteket, kérdéseiteket a

thedeviant@index.hu

címre várom.

Friss topikok

2009.10.17. 00:09 the deviant

Halvány életjel

 Hosszú szünet után ismét jelentkezem...  lesz hamarosan hosszabb, nosztalgikus bejegyzés is. Azon tűnődöm mostanság, milyen érdekesen működik az ember...  most, mikor fizikailag vagyok szarul, lelkileg kicsit helyrebillentem. Vagy mégsem, de legalábbis nem foglalkozom vele, mert más köt le. Aztán jönnek a tétlen péntek esték, és ilyenkor minden a feje tetejére áll kicsit. De inkább idéznék megint, ez többet mond most mindennél.

 

Tóth Árpád: Meddő órán

Magam vagyok.
Nagyon.
Kicsordul a könnyem.
Hagyom.
Viaszos vászon az asztalomon,
Faricskálok lomhán egy dalon,
Vézna, szánalmas figura, én.
Én, én.
S magam vagyok a föld kerekén.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rainbowsanctuary.blog.hu/api/trackback/id/tr141455239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása