HTML

Rainbow Sanctuary

Egy tizenéves meleg srác agymenései az életről, és sokminden másról.

Kapcsolat

Észrevéteiteket, kérdéseiteket a

thedeviant@index.hu

címre várom.

Friss topikok

2009.06.02. 21:35 the deviant

Minden kezdet nehéz

  Üdvözöllek, kedves olvasó!
 
 A mai nappal úgy döntöttem, megosztom néhány gondolatom a világgal, mindazokkal, akik erre tévednek. Elsősorban a magam kedvére írok, minden megkötés és korlátozás nélkül, szabadon. A blogom neve is erre utal...  egy olyan helyre, ahol kicsit elvonulhatok talán a világ elől, elmélkedhetek, és magam lehetek 100%-ban. Magamról nem kívánok sokat mesélni, majd a posztok alapján kialakul egy kép úgyis...  tizenéves srác vagyok, Budapesthez közel lakom. Sok szempontból átlagos vagyok, sokból nem... úgy alakult életem során, hogy nem a lányokhoz vonzódom. Hogy erre hogyan jöttem rá, arról majd később. A lényeg, hogy ez nyilvánvalóan alapvetően meghatározza a mindennapjaim és az életszemléletem is. Teljes egészében nagyjából egy éve csöppentem bele abba a groteszk világba, amit "meleg világnak" nevezünk. Ezalatt az egy év alatt minden túlzás nélkül annyi új élmény ért, amennyi azelőtti évek alatt összesen sem. Kaptam hideget, meleget, kijutott mindenből. Egy évvel később talán már kicsit objektívebben szemlélem mindazt, ami történt. Szeretnék a későbbiekben megosztani majd pár jelenetet ebből az elmúlt egy évből. Azért is, mert a múltbéli eseményeket felelevenítve sokszor rájövök olyan összefüggésekre, amikre eddig nem, és ezáltal közelebb jutok saját magam megismeréséhez is. Másrészt pedig azzal a nem titkolt szándékkal, hogy mások ezt olvasva az én hibámból tanuljanak, és lehetőleg ne kelljen mindezeket átélniük személyesen.
Kezdésnek legyen elég ennyi...  folyt. köv. hamarosan.
 
 
-the deviant-

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rainbowsanctuary.blog.hu/api/trackback/id/tr391160158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása